דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרעות שינה - האומנם מדובר במחלה ? 

מאת    [ 24/12/2008 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 3134 פעמים ]

ההומיאופתיה מטפלת באדם כיחידה אחת, כשלם. הטיפול ההומיאופתי מתרכז באדם החולה כמו גם בבעיה הפתולוגית שלו או בתלונה המרכזית איתה הוא מגיע.

התכשיר ההומיאופתי נבחר בקפידה לאחר תשאול אישי ואנאליזה של המקרה, שכוללת כמובן את התלונה המרכזית, ההיסטוריה הרפואית של החולה, המצב הפיזי והרגשי שלו, סימפטומים כלליים של החולה (סובל מחום/קור, צמא/לא צמא, עצבני/אפאתי...), היסטוריה משפחתית ועוד. בהתבסס על המידע שניתן להומיאופת, מתחיל טיפול אינדיבידואלי. מתוך מאות תכשירים הומיאופתיים (רמדיס) שיכולים להתאים לבעיות בשינה, ההומיאופת צריך למצוא ולאתר את הרמדי שמתאימה בצורה הטובה ביותר לאותו מטופל. הרמדי לא רק תגרום לשינה טובה יותר, אלא תעזור לאדם להירפא מאותה הסיבה שגורמת לו להפרעות בשינה.

מומלץ בחום לכל אלו שסובלים מנדודי שינה, פוליפים, נחירות, תחושת נימול / כאבים / זרמים במהלך השינה, ישנוניות חזקה בשעות היום (נרקולפסיה) והפרעות בתזמון השינה.

להלן מובאים מספר מקרים שהגיעו עקב הפרעות בשינה:

הפרעות שינה ופוליפים מוגדלים ל'

בן 11, הגיע לטיפול כשהוא מועמד לניתוח בעוד כחודש בשל פוליפים מוגדלים. בשנתיים האחרונות סובל מאלרגיה בעונות המעבר, כשאלו מתבטאות בנזלות, כאבי ראש, אף סתום, התעטשויות רבות, כשמעונה לעונה יש החמרה במצב הכללי. למרות הטיפול התרופתי שקיבל ללא הפסקה לא היה שיפור במצב, והאם ביקשה לעבור בדיקה מקיפה יותר ובצילום נראו פוליפים מוגדלים. בבדיקת מעבדת שינה נמצא כי ל' מתעורר מדום נשימה 16 פעם בשינה, ומ- 60 יקיצות. בנוסף, וסובל מהתעוררויות ותנועתיות. בזמן השינה נחירות רבות. רוב היום הוא עייף והדבר מקבל ביטוי גם בשעות הלימוד בבית הספר, ל' עייף ורוצה לישון. באופיו ל' הוא טיפוס שצריך תמיד להיות במרכז העניינים, הכל מעניין אותו, והוא דואג להביע את עמדתו. הוא ילד פיקח מאוד, מוחצן ובעל ביטחון שופע. מאוד חשוב לו לקבל הערכה ממשפחתו ומחבריו, ויעשה הכל על מנת לקבל את זה מהם. מחפש למצוא חן בעיני כולם, להיות חבר של כולם. אוהב לאכול בשר ולשתות מים קרים מאוד (גם בחורף). במפגש ביקורת חודש וחצי לאחר מכן, אימו מדווחת: "בנשימה יש שינוי מקצה לקצה, הוא ישן טוב, לא מתעורר באמצע הלילה, ולא מתעורר בבוקר כשהוא מלא וגדוש באף. אנחנו כבר לא שומעים אותו נוחר. פעם ישבנו בסלון והתנהלנו לפי הנחירות שלו, הפעם זה לא קיים. גם בבדיקת רופא הפוליפים נסוגו ואין צורך בניתוח".

כדורי שינה וטיפול בבעל חולה

מ', אישה בת 65, הגיעה אלי עם תלונה של בעיית שינה וקושי לתת קיבה ללא כדורים. לפני כ- 5 שנים בעלה נפטר, אך במשך 4 שנים לפני כן היה חולה. מ' סעדה אותו והקדישה את כל מרצה כדי לחזק ולעודד, ולהיות שם בשבילו גם בזמנים הקשים. לרגע היא לא הראתה כמה קשה לה, ותמיד דאגה להיראות חיונית ומעודדת עבורו. לאור השעות הרבות שליוותה את בעלה בזמן מחלתו, כל לילה הפך יום, ושעות העירות שהיה עליה לתפקד הלכו והתארכו. חוסר השינה המתמשך גרם לה להיות רגישה ומתוחה מאוד. העצבים אצלה היו "על הסף" וכל דבר שיגע אותה. רעשים, ריחות, נסיעה ברכב, הכל גרם לה למתח רב. למרות שהרגישה מותשת נפשית ועייפה בצורה קיצונית, מ' הייתה שקועה במחשבות על מצבו ולא הצליחה להירדם. היא החלה ליטול כדור שינה, אלא שבמהרה כדור בודד הפך לשניים. כיום, 5 שנים אחרי שנפטר, מ' לא מסוגלת להירדם ללא כדורי שינה. בנוסף, מ' לא מסוגלת ליציאה בכוחות עצמה. כל בוקר היא נוטלת כדור כדי לתת קיבה. בעקבות הטיפול מ' מתחילה לישון בצורה עצמאית, ויורדת בהדרגה מכדורי השינה. תוך חודשיים מ' ישנה רגוע ללא שום כדור שינה. בנוסף, חודש וחצי לאחר מכן היא מדווחת על שינוי ביציאות, ועל כך שהמעיים שלה מתחילות לעבוד בצורה טבעית.

לפרטים נוספים:

טלי לוי הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך
050-6793091, 03-5329084
www.real-cure.com

 

טלי לוי, הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך

יצחק מודעי 5, גבעת שמואל
03-5329084, 050-6793091
http://www.real-cure.com
liome@bezeqint.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב